Skip to content

Ziloen

Een webshop die haar liefde voor biologische en duurzame producten wilt overbrengen op de consument. Ziloen heeft een breed assortiment aan kinder- en babykleding van wol, zijde en katoen. Een speciaal product voor een specifieke doelgroep. Een doelgroep die wij via de juiste kanalen benaderen. 

DIENSTEN

seogi x ZILOEN formule

Hoe we te werk zijn gegaan

Uit een door ons uitgevoerde data-analyse van Ziloen werden er trends ontdekt in het online gedrag van de klant. Zo kon door middel van datagedreven keuzes de collectie worden uitgebreid. Hier werd een succesvolle strategie voor opgesteld.

Ziloen heeft grote ambities en wilt zich ook buiten de landsgrenzen als merk op de kaart zetten. Daarvoor moet het groeien als webshop en via verschillende kanalen de concurrentie op de internationale markt van kinderkleding aangaan.   

Om het doel te behalen hebben we diverse campagnes in de Google Zoekmachine en Google Shopping opgezet. Deze campagnes maken Ziloen zowel in het binnen- als buitenland goed zichtbaar.

Meten is weten! De campagnes draaien en worden door ons nauwkeurig gemonitord en geoptimaliseerd. De klant krijgt direct inzicht in de resultaten via een live dashboard en heldere rapportages. 

Gerelateerde cases