Conversie Optimalisatie
Een goede website moet helder, direct en gebruiksvriendelijk zijn. Om ervoor te zorgen dat jouw website zich op dit gebied onderscheidt, maken wij gebruik van conversie optimalisatie (CRO). Hierbij wordt onderzocht wat de knelpunten van jouw website zijn. Deze problemen worden opgelost waardoor jouw website beter converteert. Zo heeft de klant geen enkele reden om verder te zoeken.
"CRO bekijkt jouw website met kritische
ogen en zorgt voor verbetering."
Door het inzetten van A/B testen analyseren we het gedrag van je bezoekers. Het laat de sterke en zwakke kanten van je website zien, onbewust door de klanten zelf.
Een bezoek aan jouw website moet positief worden ervaren. Door het toepassen van CRO verbeter je de gebruiksvriendelijkheid en is de kans op conversie groter. Laat geen klant meer onvoldaan vertrekken.
Niet alleen de gebruikers, maar ook de zoekmachines beoordelen een website op gebruiksvriendelijkheid. Door het optimaliseren van de conversie zal Google jouw website bestempelen als relevant en behulpzaam, met een belangrijkere positie als gevolg.